آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

آفتاب نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: برابر آخرین گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از سراسر کشور، تردد دراکثر جاده های کشور روان است و تنها شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده ناصر آباد حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک و در آزادراه کرج – قزوین محدوده های مهرویلا و کمال شهر هستم. همچنین در محور شهریار – تهران محدوده میدان معادن نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده های کشور ادامه داد: تنها در برخی از محورهای استان البرز بارش پراکنده باران اعلام شده است.

وی به رانندگان هشدار داد که در روزهای بارانی، رانندگی با سرعت مطمینه و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی بسیار حایز اهمیت است. 

شیرانی با اشاره به مسدودیت محورهای شریانی نیز گفت: محور اراک – بروجرد در حال حاضر مسدود است. 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، با اعلام شماره تلفن 88255555 و 120 از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور"، کلیک کنید.