ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است

ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است

به گزارش آژیراک؛ جو بایدن رییس جمهور آمریکا بار دیگر با حمایت همه جانبه از اسراییل و بدون اشاره به حملات این رژیم به غزه با استفاده از تسلیحات آمریکایی مدعی شد: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه و کمک رسانی به مردم این منطقه است.

به گزارش ایرنا، جو بایدن رییس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توییتر سابق) نوشت: دیروز با عبد الفتاح السیسی رییس جمهور مصر و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر برای محقق شدن آزادی گروگان ها به همراه آتش بس فوری در غزه تماس و گفتگو داشتم.

رییس جمهور آمریکا ادعا کرد: ایالات متحده با مصر و قطر برای اجرای کامل مفاد این توافق و انجام تمامی تلاش ها برای محقق کردن آزادی گروگان ها از دست حماس همکاری خواهد کرد. حماس اکنون تنها مانع بر سر راه آتش بس فوری و امداد رسانی به غیرنظامیان در غزه است.

310310

ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است"، کلیک کنید.