ادعای عجیب شبکه سعودی ؛ ایران و آمریکا برای مدیریت تنش ها توافق کردند

ادعای عجیب شبکه سعودی ؛ ایران و آمریکا برای مدیریت تنش ها توافق کردند

به گزارش آژیراک، شبکه العربیه با اشاره به حمله تروریستی اسراییل به سفارت ایران در سوریه و شهادت تعدادی از سرداران و افسران ایرانی، مدعی شد که تهران و واشنگتن بر سر عدم تشدید تنش توافق کردند.

جماران در این زمینه نوشت: «دنگ لی» معاون منطقه ای وزارت امور خارجه چین عصر امروز چهارشنبه در تماس تلفنی با «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص جنایت اخیر اسراییل در حمله به کنسولگری ایران در دمشق گفت وگو کرد.

العربیه ادعا کرده که مقامات آمریکایی رسما تایید کردند که پس از این حمله، پیامی را با این محتوا برای ایران ارسال کردند که آمریکا هیچ ارتباطی با این حمله ندارد.

طبق ادعای العربیه، آمریکا همچنین گشودن کانال ارتباطی با ایرانی ها را ضروری می داند تا از این طریق نسبت به عدم تشدید تنش و در معرض خطر قرار نگرفتن آمریکایی های مستقر در منطقه، اطمینان حاصل شود.

2323

ادعای عجیب شبکه سعودی ؛ ایران و آمریکا برای مدیریت تنش ها توافق کردند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ادعای عجیب شبکه سعودی ؛ ایران و آمریکا برای مدیریت تنش ها توافق کردند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ادعای عجیب شبکه سعودی ؛ ایران و آمریکا برای مدیریت تنش ها توافق کردند"، کلیک کنید.