ارایه خدمات امدادی هلال احمر به بیش از 8 هزار نفر در نماز عید فطر

محمودی عنوان کرد؛

ارایه خدمات امدادی هلال احمر به بیش از 8 هزار نفر در نماز عید فطر

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ارایه خدمات امدادی به بیش از 8 هزار نفر در سراسر کشور توسط نیرو های عملیاتی این جمعیت در نماز عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، صادق محمودی رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به پوشش امدادی مراسم نماز عید سعید فطر در سراسر کشور، گفت: برای پوشش مراسم امروز 550 تیم امدادی متشکل از 2 هزار و 995 نفر در پست های امدادی بکارگیری شدند.

وی افزود: امروز 8 هزار و 391 نفر به امدادگران و نجاتگران هلال احمر مراجعه کردند. از این تعداد 39 نفر به صورت سرپایی مداوا و 4 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار داشت: 8 هزار هزار و 348 نفر از نجاتگران و تیم های توانا خواهران این جمعیت خدمات پزشکی مانند تست فشار خون و قند خون دریافت کردند.

صادق محمودی تاکید کرد: 2 هزار و 770 خودرو عملیاتی شامل خودروی نجات، آمبولانس امدادی، اتوبوس امدادی، موتورلانس، خودروی فرماندهی و عملیات در این مراسم به کارگیری شدند.

ارایه خدمات امدادی هلال احمر به بیش از 8 هزار نفر در نماز عید فطر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارایه خدمات امدادی هلال احمر به بیش از 8 هزار نفر در نماز عید فطر" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارایه خدمات امدادی هلال احمر به بیش از 8 هزار نفر در نماز عید فطر"، کلیک کنید.