اعتراض مداح معروف به عکسی که شان ایرانی ها را زیر سوال برد

آفتاب نیوز : اعتراض مداح معروف به عکسی که شان ایرانی ها را زیر سوال برد

قیمت گوشت طی سال اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته و حتی از مرز 600 هزار تومان هم فراتر رفته است. عرضه گوشت یخ زده به قیمت تنظیم بازاری با کارت ملی باعث صف کشیدن مردم برای خرید گوشت به قیمت پایین تر شده است و شان ایرانی ها را زیر سوال برده است.

محمدحسین پویانفر، مداح معروف، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

آقای دولت! شان مردم شریف ایران ایستادن در صف های عریض و طویل برای تهیه گوشت با کارت ملی آنهم کمی ارزان تر از بازار نیست!

 

 

اشاره محمدحسین پویانفر به انتشار عکسی است که طی روز های اخیر خبرساز شده است.

کاربری به نام کامران با انتشار این عکس در توییتر نوشت: اینجا میدان بهمن تهرانه، صف گوشت یخ زده از پنج صبح! که قیمت آن کیلویی 400هزار تومانه…آخر سر هم تموم میشه و نصف بیشتر این جماعت دست خالی به خانه برمی گردند…

 

اعتراض مداح معروف به عکسی که شان ایرانی ها را زیر سوال برد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعتراض مداح معروف به عکسی که شان ایرانی ها را زیر سوال برد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعتراض مداح معروف به عکسی که شان ایرانی ها را زیر سوال برد"، کلیک کنید.