اعلام اسامی نمایندگان منتخب حوزه انتخابیه بجنورد

اعلام اسامی نمایندگان منتخب حوزه انتخابیه بجنورد

آژیراک/خراسان شمالی رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی، اسامی نمایندگان منتخب حوزه انتخابیه بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان را اعلام کرد.

حسن ناهیدی در گفت و گو با خبرنگار آژیراک، افزود: محمد مهدی شهریاری با کسب 76 هزار و 67 رای و سید محمد پاکمهر با کسب 50 هزار و 387 رای توانستند نماینده منتخب مردم در حوزه انتخابیه بجنورد، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی شوند.

وی افزود: این دو نماینده توانستند از 200 هزار و 261 رای در این حوزه انتخابیه بیشترین آرا را کسب کنند.

ناهیدی با اشاره به اینکه  حدود330 هزار نفر در این استان در انتخابات شرکت کردند، تصریح کرد: تعداد واجدین شرایط اخذ رای در خراسان شمالی 630 هزار نفر بوده است.

به گفته وی 50 درصد در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری مشارکت کردند.

وی تاکید کرد: 51 درصد مجموع مشارکت کنندگان، بانوان بودند و رای اولی ها هم مشارکت خوبی داشتند.

به گفته رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی بیشترین افراد شرکت کننده در انتخابات قشر جوانان بوده است.

وی گفت: علاوه بر آن هادی قوامی با کسب 36 هزار و 72 رای نماینده منتخب حوزه انتخابیه اسفراین، بام و صفی آباد و علی آذری با کسب 44 هزار و 33 رای نماینده منتخب حوزه فاروج و قوچان شد.

پایان خبر آژیراک

اعلام اسامی نمایندگان منتخب حوزه انتخابیه بجنورد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام اسامی نمایندگان منتخب حوزه انتخابیه بجنورد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام اسامی نمایندگان منتخب حوزه انتخابیه بجنورد"، کلیک کنید.