افزایش تعداد پزشکان بخش اورژانس بیمارستان های سراوان

افزایش تعداد پزشکان بخش اورژانس بیمارستان های سراوان

آژیراک/سیستان و بلوچستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تعداد پزشکان بخش اورژانس بیمارستان های رازی و ایرانمهر سراوان به 9 پزشک افزایش یافت.

دکتر محمد کاظم مومنی در گفت وگو با آژیراک افزود: با توجه به اینکه بخش اورژانس بیمارستان ها اولین پذیرنده بیماران بدحال و نیازمند رسیدگی فوری است افزایش تعداد پزشکان این بخش به منزله تسریع در رسیدگی به بیماران است به همین منظور چهار پزشک در اورژانس بیمارستان ایرانمهر و پنج پزشک نیز برای بیمارستان رازی سراوان در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 9 پزشک عمومی و 48 نفر متخصص در رشته های بیهوشی، ارتوپدی، آسیب شناسی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، رادیولوژی، زنان و زایمان، طب اورژانس، کودکان، قلب و عروق، اورولوژی، نورولوژی، داخلی، پوست، چشم و روانپزشکی در شهرستان سراوان مشغول ارایه خدمات به شهروندان هستند.

وی گفت: در شهرستان سراوان در حال حاضر 314 تخت بیمارستانی در دو بیمارستان فعال و همکاران ما در بخش های مختلف در حال ارایه خدمت به هم استانی ها هستند.

پایان خبر آژیراک

افزایش تعداد پزشکان بخش اورژانس بیمارستان های سراوان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش تعداد پزشکان بخش اورژانس بیمارستان های سراوان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش تعداد پزشکان بخش اورژانس بیمارستان های سراوان"، کلیک کنید.