افزایش غیرمنتظره حقوق و دستمزد در آمریکا

افزایش غیرمنتظره حقوق و دستمزد در آمریکا

حقوق و دستمزد خصوصی ایالات متحده 184 هزار دلار افزایش را ثبت کرد که بیش از تخمین هاست.

به گزارش آژیراک، موسسه تحقیقاتی ایالات متحده اعلام کرد، حقوق و دستمزد خصوصی ایالات متحده در ماه مارس 184هزار دلار افزایش یافت که بیشتر از تخمین های بازار است.

انتظار بازار برای این رقم، افزایش 148هزار شغل بود و این رقم برای ماه فوریه 155هزار افزایش داشت.

موسسه تحقیقاتی ADP با همکاری آزمایشگاه اقتصاد دیجیتال استنفورد گفت: ماه مارس نه تنها برای افزایش دستمزد، بلکه برای بخش هایی که آن ها را ثبت کردند، شگفت انگیز بود.

وی افزود: سه افزایش بزرگ برای افراد در بخش ساخت وساز، خدمات مالی و تولید مشاهده شد. تورم کاهش یافته است اما داده های ما نشان می دهد که دستمزدها هم در کالاها و هم در خدمات افزایش یافته است.

در بین مشاغل، شرکت های کوچک و متوسط به ترتیب 16هزار و 93هزار شغل ایجاد کردند، در حالی که مشاغل بزرگ تقریبا 31هزار شغل را تجربه کردند.

بخش اوقات فراغت و مهمان نوازی با افزایش 87هزار شغل و پس از آن تجارت، حمل ونقل و خدمات آب و برق با افزایش 23هزار شغل، بیشترین افزایش را ثبت کردند.

پایان خبر آژیراک

افزایش غیرمنتظره حقوق و دستمزد در آمریکا

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش غیرمنتظره حقوق و دستمزد در آمریکا" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش غیرمنتظره حقوق و دستمزد در آمریکا"، کلیک کنید.