بازداشت عامل ایجاد ناامنی در غرب تهران

بازداشت عامل ایجاد ناامنی در غرب تهران

آفتاب نیوز :

سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزییات این خبر گفت: روزگذشته خبری مبنی بر حضور یکی ا اراذل و اوباش در محله وردآورد تهران و اخاذی از شهروندان دریافت شد که درپی آن ماموران کلانتری 181 وردآورد در محل حاضر شدند.   بررسی های اولیه نشان از این داشت که فردی با استفاده از سلاح گرم اقدام به تهدید پرسنل پمپ بنزین و قدرت نمایی کرده است.

وی با بیان اینکه این فرد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند، افزود: تیم عملیات کلانتری 181 وردآورد سریعا به محل اعزام و متهم را که از اراذل و اوباش سابقه دار بود،   در یک عملیات پلیسی خلع سلاح و دستگیر کرد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: این فرد در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان اعتراف کرد. همچنین از وی یک قبضه سلاح گرم نیز کشف و ضبط شد.

به گفته قاسم پور برای این فرد شرور پرونده ای تشکیل شده و به همراه متهم و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات پلیسی برای دستگیری سایر مرتبطین به پرونده و کشف جزییات پرونده در دستورکار قرار دارد.

بازداشت عامل ایجاد ناامنی در غرب تهران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت عامل ایجاد ناامنی در غرب تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت عامل ایجاد ناامنی در غرب تهران"، کلیک کنید.