بازدید رییس جمهور از نمایشگاه آخرین خدمات و دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

بازدید رییس جمهور از نمایشگاه آخرین خدمات و دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

حجت الاسلام رییسی صبح امروز سه شنبه و در آستانه روز جهانی ارتباطات به منظور برگزاری جلسه نظارت ستادی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور یافت، از نمایشگاه آخرین اقدامات، خدمات و دستاوردهای این وزارتخانه در بخش های پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات دیدن کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، سید ابراهیم رییسی که صبح امروز سه شنبه و در آستانه روز جهانی ارتباطات به منظور برگزاری جلسه نظارت ستادی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور یافت، از نمایشگاه آخرین اقدامات، خدمات و دستاورد های این وزارتخانه در بخش های پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات دیدن کرد و با توضیحات دست اندرکاران از جزییات نتایج خدمات ارایه شده و دستاورد های حاصله مطلع شد.

در بخش ابتدایی این نمایشگاه ربات های هوشمند تجزیه گر به نمایش درآمده بود که تا کنون 50 دستگاه از این ربات ها در مرکز تجزیه مبادلات پستی به کارگیری شده و طبق برنامه ریزی های انجام شده، قرار است با حمایت های دولت تعداد این ربات ها در آینده نزدیک به 400 دستگاه برسد.

این ربات ها کاملاً ساخت داخل بوده و حاصل 2 سال و نیم تلاش 7 گروه فنی متشکل از 25 نفر از دانشجویان نخبه دانشگاه صنعتی شریف است که در طراحی آنها از نماد ها و اِلمان های ایرانی از جمله خطوط شکسته نستعلیق نیز بهره گرفته شده است.

بازدید رییس جمهور از نمایشگاه آخرین خدمات و دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید رییس جمهور از نمایشگاه آخرین خدمات و دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید رییس جمهور از نمایشگاه آخرین خدمات و دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات"، کلیک کنید.