بازدید رییس کل دیوان محاسبات کشور از محل اسکان مسافران نوروزی در شیراز

بازدید رییس کل دیوان محاسبات کشور از محل اسکان مسافران نوروزی در شیراز

رییس کل دیوان محاسبات کشور از محل اسکان مسافران نوروزی در باغ جنت شیراز بازدید کرد.

به گزارش آژیراک، سید احمدرضا دستغیب در بازدید از محل اسکان نوروزی باغ جنت شیراز گفت: اینکه مجموعه شهرداری محوریت ستاد اجرایی خدمات سفر را در کلان شهرها از جمله شیراز بر عهده دارد، تاثیر بسزایی در خدمت رسانی مناسبت به هم میهنان عزیزمان خواهد داشت.

رییس کل دیوان محاسبات کشور که از نزدیک در جریان اقدامات ستاد اجرایی و خدمات سفر شهرداری شیراز قرار گرفت از فعالیت های موثر شهردار شیراز و حضور مستمر شهردار، معاونان و عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر در روزهای تعطیل ابتدایی سال قدردانی کرد.

در این بازدید محمد حسن اسدی شهردار شیراز نیز ضمن خیرمقدم به رییس کل دیوان محاسبات کشور گفت: به دلیل تقارن نوروز و ماه رمضان خدمت رسانی به مسافران نوروزی در قالب خدمات اسکان و افطاری به روزه داران انجام می شود.

اسدی گفت: با توجه به بارش باران در این ایام با تلاش مجموعه مدیریت شهری هیچ مسافری در باران نمانده و همگی اسکان داده شده اند.

وی همچنین تاکید کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری شیراز، حفظ ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و ترسیم یک تصویر خاطره انگیز از سفر به شیراز است.

پایان خبر آژیراک

بازدید رییس کل دیوان محاسبات کشور از محل اسکان مسافران نوروزی در شیراز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید رییس کل دیوان محاسبات کشور از محل اسکان مسافران نوروزی در شیراز" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید رییس کل دیوان محاسبات کشور از محل اسکان مسافران نوروزی در شیراز"، کلیک کنید.