بازشماری آراء در حوزه انتخابیه همدان و فامنین/ نتیجه تغییری نکرد

بازشماری آراء در حوزه انتخابیه همدان و فامنین/ نتیجه تغییری نکرد

آژیراک/همدان رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان همدان از بازشماری آراء در حوزه انتخابیه همدان و فامنین خبر داد و گفت: با بازشماری صندوق های رای در همدان تغییری در نتیجه انتخابات حاصل نشد.

مسلم مخفی اظهار کرد: امروز -چهارشنبه 23 اسفند- با مجوز شورای نگهبان، جلسه بازشماری آراء حوزه انتخابیه همدان و فامنین با حضور اعضای هیات اجرایی، هیات نظارت حوزه انتخابیه و بازرسان هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان و نمایندگان سه نامزد دوازدهمین مجلس شورای اسلامی که بیشترین میزان رای را در حوزه انتخابیه کسب کرده اند، در رابطه با اعتراض یکی از داوطلبان انتخابات در ستاد انتخابات شهرستان همدان برگزار شد.

وی افزود: براساس بازشماری صورت گرفته در 19 صندوق اخذ رای (طبق درخواست احمدحسین فلاحی) تغییری در نتیجه انتخابات حوزه انتخابیه همدان و فامنین حاصل نشد.

مخفی یادآور شد: پس از بازشماری صندوق های مورد نظر، در مجموع تعداد پنج رای به آراء حمیدرضا حاجی بابایی، 58 رای به آراء عباس صوفی و 16 رای به آراء احمدحسین فلاحی اضافه شد.

وی با بیان اینکه از ابتدا به سلامت انتخابات اطمینان داشتیم، گفت: این انتخابات بر خلاف خواست دشمنان انقلاب اسلامی به خوبی برگزار شد. بنابراین اتهامات بی اساس به عوامل اجرایی و نظارت غیرمنصفانه است.

فرماندار همدان با تاکید بر التزام به قانون در عمل افزود: آنچه موجب توسعه و پیشرفت شهرستان خواهد شد وحدت و هم افزایی است و تفرقه هیچ عایدی برای مردم نخواهد داشت.

به گزارش آژیراک به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، مخفی خاطرنشان کرد: در انتخابات این دوره حرف اول و آخر را قانون می زد و ما نیز تاکید بر اجرای قانون داشتیم.

وی تصریح کرد: حق الناس بودن رای مردم ملاک عمل ما بوده است و در این انتخابات تلاش شد زمینه برای مشارکت مردم فراهم شود.

پایان خبر آژیراک 

بازشماری آراء در حوزه انتخابیه همدان و فامنین/ نتیجه تغییری نکرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازشماری آراء در حوزه انتخابیه همدان و فامنین/ نتیجه تغییری نکرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازشماری آراء در حوزه انتخابیه همدان و فامنین/ نتیجه تغییری نکرد"، کلیک کنید.