بازگشت هنانوف به تمرینات پرسپولیس و حضور بیرانوند با دست گچ گرفته در جمع سرخپوشان

بازگشت هنانوف به تمرینات پرسپولیس و حضور بیرانوند با دست گچ گرفته در جمع سرخپوشان

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با حضور وهدت هنانوف برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آژیراک،  سرخپوشان ایران پیش از شروع تمرین امروز، در جلسه فنی شرکت کردند و کادر فنی نکاتی را از روی تصاویر ویدیویی به بازیکنان منتقل کرد.

بعد از جلسه فنی، بازیکنان وارد زمین چمن شدند و به مدت 65 دقیقه در تمرین و برنامه های کادر فنی شرکت کردند.

تمرین آدینه شامل؛ کارهای بدنی و قدرتی در کنار زمین و سپس پاسکاری های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ و مینی فوتبال می شد.

وحدت هنانوف پس از بازی های ملی و مصدومیتی که برای او ایجاد شد، از امروز به تمرینات تیم ملحق شد و زیر نظر کادر پزشکی برنامه های اختصاصی خودش را انجام داد.

علیرضا بیرانوند هم زیر نظر کادر پزشکی قرار دارد و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.بیرانوند با دست گچ گرفته

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (شنبه) آخرین تمرین قبل از دیدار برابر گل گهر را انجام و بعد از آن با یک پرواز چارتر راهی سیرجان خواهد شد.

بازگشت هنانوف به تمرینات پرسپولیس و حضور بیرانوند با دست گچ گرفته در جمع سرخپوشان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازگشت هنانوف به تمرینات پرسپولیس و حضور بیرانوند با دست گچ گرفته در جمع سرخپوشان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازگشت هنانوف به تمرینات پرسپولیس و حضور بیرانوند با دست گچ گرفته در جمع سرخپوشان"، کلیک کنید.