برپایی «شعر رمضان» در پارک لاله/22 بوستان در مناطق 22 گانه میزبان افطاری ساده خواهند شد

برپایی «شعر رمضان» در پارک لاله/22 بوستان در مناطق 22 گانه میزبان افطاری ساده خواهند شد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اعلام کرد: 22 بوستان در مناطق 22 گانه تهران میزبان افطاری ساده خواهند شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، نشست خبری محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران صبح امروز برگزار شد.

بر اساس این گزارش، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این برنامه ابراز داشت: پویش امسال با شعار «برای ایران» آغاز شد و پویش ایام نوروز ورمضان با عنوان «بهار ایران بهار قرآن» نام گرفت

همزمان با ماه مبارک رمضان نهاد های دینی ما متولی شدند برنامه ها را پیش ببرند برنامه نوروز هم مسیول دبیرخانه است و نوروز و گرشگری را پیش می برد.

وی تصریح کرد: قرارگاه تعلیم و تربیت متولی اصلی است که پویش هایی را در سطح مساجد برنامه ها را پیش میبرد، غباروبی و تنظیف و اماده سازی مساجد از مهم ترین موضوعات است، بحث کرسی های تفسیر قران را با مجموعه ای که ذیل حجت الاسلام قرایتی است پیگیر خواهیم شد تا در مساجد مستقر شوند، مسابقه سی روز سی درس برگزار خواهد شد.

متناسب با میلاد امام حسن (ع) و لیالی قدر سعی میکنیم از مراسم بزرگ شهر تهران پشتیبانی کنیم، از معاونت خدمات شهری، مجموعه حمل و نقل شهری و… تا مردم به مراسم برسند.

امسال برای عید فطر ستاد ویژه شکل گرفته است، چند منطقه و مجموعه ما درگیر عید هستند تا چند روز مراسمات خوبی برپا شود و به دلیل تقارن نوروز و رمضان حضور مردم بیشتر در پارک ها و بوستان ها خواهد بود، مساجد بازسازی شده است.

سال گذشته سوره حجرات محور قرار گرفت، اما امسال محور پویش های قرانی ما سوره ابراهیم است البته سعی کردیم با ابزار نوین و مخاطب نوجوان
برنامه ها را پیش ببریم.

در این دوره مدیریت شهری یکی از پدیده ها محرم شهر و دهکده های ورزشی و شهر شهدا، بود که با استقبال خوب مخاطب مواجه شده امسال شهر رمضان در پارک لاله برگزار میکنیم که محور برنامه های رمضانی پارک لاله خواهد بود.

در حوزه کمک های معیشتی سال گذشته پویشی را مجموعه سازمان خدمات برگزار کرد امسال هم به مناسبت ماه مبارک بسته معیشتی تهیه خواهد شد و طبق سامانه ای که تدارک شده قرار است خانواده ها پوشش داده شوند، البته یک ویژگی دارد چرا که تلاش داریم از محوریت مساجد استفاده کنیم و با شناسایی دقیق بتوانیم ایام نوروز بسته معیشتی داشته باشیم.

بحث افطاری ساده در تهران برگزار خواهد شد، مناطق 22 گانه هرکدام در یک پارک مستقرخواهند بود، از این رو22 پارک محوری مشخص شده تا میزبان روزه داران شوند.

اکران های سازمان زیباسازی با محوریت نوروز از دیگر برنامه هاست که در پویش افطارانه در بلوار کشاورز خواهد.

پویش روزه اولی ها سال گذشته برگزار شد امسال هم برگزار خواهد شد، 22چایخانه های محبان رضا در بیست و دو منطقه برای افطاری ساده میزبان مردم خواهند بود.

برپایی «شعر رمضان» در پارک لاله/22 بوستان در مناطق 22 گانه میزبان افطاری ساده خواهند شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برپایی «شعر رمضان» در پارک لاله/22 بوستان در مناطق 22 گانه میزبان افطاری ساده خواهند شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برپایی «شعر رمضان» در پارک لاله/22 بوستان در مناطق 22 گانه میزبان افطاری ساده خواهند شد"، کلیک کنید.