تاریخ واریز یارانه ها عقب افتاد/ زمان جدید واریز اعلام شد

تاریخ واریز یارانه ها عقب افتاد/ زمان جدید واریز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری آژیراک، تاریخ واریز یارانه ها از این ماه تغییر کرد و سازمان هدفمندسازی یارانه ها علت این تغییر زمان را انضباط بخشی به زمان پرداخت یارانه ها عنوان کرده است.

یارانه دهک های یک تا سه 25 هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول سی ام واریز می شود.

در حالی که معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده بود، مبلغ یارانه تشویقی در طرح کالابرگ الکترونیکی که 220 هزار تومان شده است، 17 بهمن به حساب افراد واریز می شود، در همین روز سازمان برنامه و بودجه در اطلاعیه ای اعلام کرد، از این پس یارانه نقدی و معیشتی از بیستم به آخر ماه موکول شده است.

به این ترتیب یارانه دهک های یک تا سه 25 هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول سی ام واریز می شود.

گفتنی است؛ طرح «فجرانه» با یارانه مضاعف 220 هزار تومان از 20 بهمن 1402 (25 و 30 بهمن) تا 20 اردیبهشت 1403 (25 و 30 اردیبهشت) اجرا می شود.

223225

تاریخ واریز یارانه ها عقب افتاد/ زمان جدید واریز اعلام شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاریخ واریز یارانه ها عقب افتاد/ زمان جدید واریز اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاریخ واریز یارانه ها عقب افتاد/ زمان جدید واریز اعلام شد"، کلیک کنید.