تمرکز بر نوآوری و اقتصاد نوآوری در اینوتکس2024

رییس اینوتکس2024:

تمرکز بر نوآوری و اقتصاد نوآوری در اینوتکس2024

رییس اینوتکس2024 با بیان اینکه تمرکز ما در اینوتکس2024، نوآوری و اقتصاد نوآوری است، گفت: به همین منظور از تمام شرکت های دانش بنیان و فناور که دستاورد شاخصی داشتند، برای حضور دعوت به عمل آوردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، در سیزدهمین دوره برگزاری نمایشگاه بین المللی اینوتکس در سال 2024، شاهد حضور 450 شرکت دانش بنیان داخلی و خارجی و مشارکت نمایندگان 15 کشور دنیا ازجمله فرانسه، مالزی، روسیه، ترکیه و غیره در محل پارک فناوری پردیس، به عنوان بهشت فناوری منطقه بوده ایم.

 

نمایشگاه اینوتکس 2024 به مدت 4 روز در پارک فناوری پردیس از روز سه شنبه18 اردیبهشت ماه آغاز به کار کرد و روز جمعه 21 اردیبهشت ماه با انعقاد موفقیت آمیز حدود 25 میلیارد تومان سرمایه گذاری خطرپذیر استارت آپ های کوچک در بخش داخلی و خارجی به کار خود پایان داد.

، مراسم اختتامیه اینوتکس 2024، در سالن نوآوران پارک فناوری پردیس با حضور مهدی صفاری نیا، رییس پارک فناوری پردیس، سجاد رجبی، مسیول برگزاری اینوتکس2024، مجتبی جباری پور، رییس نمایشگاه اینوتکس2024 و معاون توسعه نوآوری و فناوری پارک فناوری پردیس و دیگر سخنرانان برگزار شد.

در بخشی از آیین اختتامیه اینوتکس 2024، مجتبی جباری پور، رییس نمایشگاه اینوتکس2024 و معاون توسعه نوآوری و فناوری پارک فناوری پردیس، ضمن تشکر و قدردانی از همه مجموعه های مشارکت کننده در برگزاری اینوتکس2024، به اهداف اینوتکس اشاره کرد و گفت: اینوتکس فرصتی برای تعاملات و شبکه سازی جهت افزایش هم افزایی نوآورانه است.

جباری پور ادامه داد: اینوتکس فقط یک رویداد تجاری نیست، بلکه فضایی برای تعامل هرچه بیشتر است.

وی افزود:  اینوتکس یک پدیده فرهنگ ساز و جریان ساز است که طیف وسیعی از مخاطبان را درگیر می کند.

رییس سیزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی اینوتکس2024، به یکی از مهم ترین ابعاد این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: ایجاد فرصت های بین المللی و دعوت از نوآوران برتر جهان به اینوتکس جز مهم ترین ابعاد اینوتکس2024 بود.

جباری پور ادامه داد: تمرکز ما در اینوتکس2024، نوآوری و اقتصاد نوآوری بود. به همین منظور از تمام شرکت های دانش بنیان و فناور که دستاورد شاخصی داشتند، برای حضور دعوت به عمل آوردیم.

وی به فرصت های ایجادشده برای دانشجویان و دانش آموزان پرداخت و گفت: حضور نسل جوان در این نمایشگاه غنیمت است، اینوتکس2024 می تواند راه برای آینده جوانان و دانشجویان هموار کند.

رییس اینوتکس 2024 به دیگر ابعاد جدید این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: امسال شاهد برگزاری پاویون پیشگامان و فراخوان های متعددی برای رونمایی محصولات جدید دانش بنیان در حضور مسیولان کشور در نمایشگاه اینوتکس2024 بوده ایم.

تمرکز بر نوآوری و اقتصاد نوآوری در اینوتکس2024

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمرکز بر نوآوری و اقتصاد نوآوری در اینوتکس2024" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمرکز بر نوآوری و اقتصاد نوآوری در اینوتکس2024"، کلیک کنید.