توضیحات فدراسیون فوتبال در مورد مسایل انضباطی دربی 103

توضیحات فدراسیون فوتبال در مورد مسایل انضباطی دربی 103

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در مورد دستورالعمل های انضباطی دربی پایتخت ارایه کرد.

به گزارش آژیراک، امیرمهدی علوی، در مورد اقدامات فدراسیون فوتبال برای برقراری نظم در دربی 103، اظهار داشت: وفق برنامه ریزی های انجام شده و هماهنگی های به عمل آمده، دستورالعمل ها و آیین نامه های مرتبط با کدهای انضباطی و اخلاق در دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس اعمال خواهد شد.

او افزود: بر این اساس، جدا از حضور ناظران ویژه انضباطی و اخلاق، روسای این دو کمیته هم در روز دربی در ورزشگاه آزادی حضور خواهند داشت.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ادامه داد: همچنین با عنایت به بهره مندی از تکنولوژی کمک داور ویدیویی در این مسابقه و ضرورت رعایت پروتکل های مرتبط حین بازی توسط اعضا محترم دو تیم، موارد و الزامات مربوطه داوری متعاقبا و به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

پایان خبر آژیراک

توضیحات فدراسیون فوتبال در مورد مسایل انضباطی دربی 103

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توضیحات فدراسیون فوتبال در مورد مسایل انضباطی دربی 103" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توضیحات فدراسیون فوتبال در مورد مسایل انضباطی دربی 103"، کلیک کنید.