جزییات شهادت سرباز وظیفه در بویراحمد

جزییات شهادت سرباز وظیفه در بویراحمد

آژیراک/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد جزییات شهادت یکی از سربازان وظیفه کلانتری 12 شهرستان بویراحمد حین ماموریت در شب گذشته را تشریح کرد.

“سردار “کیقباد مصطفایی” اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110  مبنی بر یک فقره درگیری خانوادگی در یکی از محلات شهرستان بویراحمد ماموران گشت کلانتری 12 این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل درگیری اعزام شدند.

وی اظهارکرد: سرباز وظیفه “هادی راستگو ” در حال انجام وظیفه در این درگیری با اسلحه برنو از ناحیه سر و صورت مجروح و حین انتقال به بیمارستان به فیض شهادت نایل و گروهبان یکم “سید محمدرضا روانسالار” نیز از ناحیه پا مجروح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تلاش جهت دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار دارد، بیان کرد: زمان و مکان تشییع و خاکسپاری متعاقباً اعلام خواهد شد.

پایان خبر آژیراک

جزییات شهادت سرباز وظیفه در بویراحمد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات شهادت سرباز وظیفه در بویراحمد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات شهادت سرباز وظیفه در بویراحمد"، کلیک کنید.