جستجو برای یافتن 2 مفقودی در سیلاب فریمان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: جست و جوی تیم های تخصصی برای یافتن 2 فردی که در سیلاب فریمان مفقود شده اند توسط نیرو های هلال احمر از سر گرفته شد.

جستجو برای یافتن 2 مفقودی در سیلاب فریمان

آفتاب نیوز :

علی صبوری اظهار کرد: جست و جوی تیم های تخصصی برای یافتن 2 فردی که در سیلاب شهرستان فریمان مفقود شده اند از اوایل امروز توسط نیرو های هلال احمر از سر گرفته شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بیان کرد: براثر بارندگی دیروز ظهر در خراسان رضوی و مشهد چهار نفر در سیلاب شهرستان فریمان مفقود شدند که جسد 2 نفر را گروه های مردمی دیروز عصر پس از باران یکی در زیر پل راه آهن سنگ بست و دیگری در روستای احمدآباد پیدا شده است.

وی افزود: روز گذشته نیرو های هلال احمر سه فرد گرفتار در سیلاب شهرستان فریمان را از خطر مرگ حتمی نجات دادند.

صبوری اظهار کرد: چند روستای فریمان طی شب گذشته دچار قطعی برق و گرفتار سیلاب بودند که هم اکنون نیرو های هلال احمر در حال ارزیابی وضعیت و خدمت رسانی به آن ها هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به آبکشی از میدان انقلاب و خیابان سپاه 69 و 71 در مشهد گفت: هنوز امدادرسانی به مردم ساکن در خیابان سپاه مشهد ادامه دارد و شب گذشته هشت نفر از ساکنان منطقه را هلال احمر به صورت اضطراری اسکان داد و سایر دستگاه ها نیز در زمینه اسکان سایر ساکنان اقدام کردند.

جستجو برای یافتن 2 مفقودی در سیلاب فریمان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جستجو برای یافتن 2 مفقودی در سیلاب فریمان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جستجو برای یافتن 2 مفقودی در سیلاب فریمان"، کلیک کنید.