حضور 263 هنرمند کرمانشاهی در سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر 

حضور 263 هنرمند کرمانشاهی در سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر 

پوریا جلالی در گفتگو با خبرنگار آژیراک کرمانشاه، اظهار کرد: سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر 25 لغایت 27 بهمن ماه در مجموعه فرهنگی، هنری انتظار برگزار می شود.

وی افزود: در این جشنواره 48 اجرای صحنه ای خواهیم داشت که متشکل از چنگ نوازی، گروه نوازی و مجموعه هایی از گروه های منتخب مرکز و شهرستان های استان کرمانشاه و گروه های مدعو از استان های لرستان، ایلام، سنندج و همدان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: اجرای جشنواره در هر روز در 2 بخش است بخش اول از ساعت 14 الی 18 است و از ساعت 19 الی 22 بخش گروه نوازی ها و اجرای گروه های منتخب است و روز جمعه (27 بهمن ماه)اختتامیه جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره غیررقابتی است و هدف اجرا است و اینکه هنرمندان موسیقی بتوانند آثار خود را ارایه دهند.

این مقام مسیول ادامه داد: از استان کرمانشاه 263 هنرمند ( 97 نفر زن و 166 مرد) و در مجموع 48 گروه در این جشنواره شرکت می کنند.

46

حضور 263 هنرمند کرمانشاهی در سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور 263 هنرمند کرمانشاهی در سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور 263 هنرمند کرمانشاهی در سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر "، کلیک کنید.