خراسان رضوی قهرمان مسابقات لیگ فوتسال دانشجویان پسر شد – خبرگزاری آژیراک | اخبار ایران و جهان

خراسان رضوی قهرمان مسابقات لیگ فوتسال دانشجویان پسر شد - خبرگزاری آژیراک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آژیراک به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، اولین دوره رقابتهای لیگ فوتسال دانشجویان به میزبانی هیات ورزش های دانشگاهی استان مازندران در سالن صندوق رفاه دانشگاه علوم پزشکی شهر ساری برگزار و با قهرمانی تیم استان خراسان رضوی به پایان رسید و تیم استانهای همدان و سیستان و بلوچستان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

بنابراین گزارش در مسابقه فینال تیم های خراسان رضوی و همدان به مصاف یکدیگر رفتند که پس از رقابتی دیدنی تیم استان خراسان رضوی توانست با نتیجه 2 بر یک حریف خود را پشت سر گذاشته و به مقام قهرمانی دست یابد.

در بازی رده بندی نیز تیم استان سیستان و بلوچستان و کردستان مقابل هم ایستادند که در پایان تیم استان سیستان و بلوچستان با نتیجه 7 بر 6 به پیروزی رسید و بر سکوی سوم ایستاد.

در پایان این مسابقات و از سوی کمیته فنی بهترین گلزن مسابقات مصطفی تیموری از استان سیستان و بلوچستان با 6 گل زده،بهترین بازیکن مسابقات میثم حیدراحمد از خراسان رضوی،بهترین دروازه بان محمدباقر رضایی از استان همدان وتیم اخلاق مسابقات استان کردستان شناخته شدند.

همچنین دکتر فلاح رییس انجمن فوتسال در خصوص سطح کیفی مسابقات گفت: این دوره از مسابقات با توجه به اینکه بعد از رقابتهای استانی تیم ها انتخاب شده بودند بهترین نفرات هر استان در این مسابقات شرکت کرده یودند که باعث بالا رفتن سطح این رقابتها شده و با توجه به اهمیت رقابتها از داوران ملی و بین المللی در این مسابقات استفاده شده بود.

دکتر فلاح در پایان گفت: از سوی کمیته فنی نفرات برتر به اردوی تیم ملی دانشجویان دعوت خواهند شد.

در پایان به تیم ها و نفرات برتر کاپ،مدال و حکم قهرمانی اهداءشد.

خراسان رضوی قهرمان مسابقات لیگ فوتسال دانشجویان پسر شد – خبرگزاری آژیراک | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خراسان رضوی قهرمان مسابقات لیگ فوتسال دانشجویان پسر شد – خبرگزاری آژیراک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خراسان رضوی قهرمان مسابقات لیگ فوتسال دانشجویان پسر شد – خبرگزاری آژیراک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.