خسارت 100 میلیون دلاری صهیونیست ها در دقایق اولیه حمله موشکی ایران

المیادین خبر داد؛

خسارت 100 میلیون دلاری صهیونیست ها در دقایق اولیه حمله موشکی ایران

رسانه های صهیونیستی بامداد یکشنبه گزارش دادند که رژیم صهیونیستی تنها در دقایق اولیه حمله موشکی ایران حدود یکصد میلیون دلار خسارت دیده است.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آژیراک به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در اولین موج حمله پهپادی و موشکی ایران این رژیم برای مقابله با موشک های ایرانی حدود یکصد میلیون دلار خسارت دیده است.

کانال 14 رژیم صهیونیستی پیش تر گزارش داده بود که چند موشک در مناطقی در عراد (45 کیلومتری شرق بیر السبع) در جنوب فلسطین اشغالی اصابت کرده و خبرها حاکی از مجروح شدن چند نفر در محل اصابت است.

بر اساس این گزارش، همچنین چند موشک به صورت مستقیم به شهر اشغالی ام الفحم اصابت و نیروهای امدادی عازم این منطقه شده اند.

این گزارش می افزاید که چند فروند موشک نیز به صحرای النقب اصابت کرده است.

خسارت 100 میلیون دلاری صهیونیست ها در دقایق اولیه حمله موشکی ایران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خسارت 100 میلیون دلاری صهیونیست ها در دقایق اولیه حمله موشکی ایران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خسارت 100 میلیون دلاری صهیونیست ها در دقایق اولیه حمله موشکی ایران"، کلیک کنید.