در آستانه اعیاد شعبانیه از نماهنگ «من نوکر حسینم» رونمایی خواهد شد

در آستانه اعیاد شعبانیه از نماهنگ «من نوکر حسینم» رونمایی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری آژیراک،به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، همزمان با اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت سید الشهدا (ع) از نماهنگ « من نوکر حسینم» با صدای بهنام غافلی و با شعری از امیر طلاجوران، از جدید ترین تولیدات موسیقیایی بنیاد فرهنگی روایت فتح رونمایی خواهد شد.
نماهنگ «من نوکر حسینم» با مضمون تاثیر فرهنگ دینی بر تربیت کودکان ونوجوانان و پای بندی به شعایر اخلاقی تولید شده است.
.عوامل سازنده نماهنگ عبارتند از: کارگردان: امیر نقدی، تنظیم: مهدی سوسنی، شاعر: امیر طلاجوران و با همخوانی گروه سرود احسان
نماهنگ « من نوکر حسینم» از تولیدات جدید بنیاد فرهنگی روایت فتح است. پیش از این نیز نماهنگ «مقاومت» در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نیروهای جبهه مقاومت توسط این بنیاد در آبان ماه تولید و در فضای مجازی و رسانه ملی منتشر شد.

22057

در آستانه اعیاد شعبانیه از نماهنگ «من نوکر حسینم» رونمایی خواهد شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "در آستانه اعیاد شعبانیه از نماهنگ «من نوکر حسینم» رونمایی خواهد شد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "در آستانه اعیاد شعبانیه از نماهنگ «من نوکر حسینم» رونمایی خواهد شد"، کلیک کنید.