دستگیری هفت نفر از اراذل و اوباش دامغان

دستگیری هفت نفر از اراذل و اوباش دامغان

آژیراک/سمنان فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری هفت نفر از اراذل و اوباش توسط ماموران انتظامی شهرستان خبر داد.

 سرهنگ غلامحسین عرب شامگاه 13 اسفندماه با اعلام جزییات این خبر اظهار کرد: در پی ارجاع چند فقره پرونده شکایت شهروندان مبنی بر ضرب و جرح توسط چند نفر اراذل و اوباش در پارک ملت شهرستان دامغان رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 11 آزادی و یگان امداد قرار گرفت.

 وی با اشاره به تلاش های ماموران برای شناسایی هویت متهمان، افزود: سرانجام در مدت کوتاهی محل اختفاء 7 نفر از اراذل و اوباش شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

 سرهنگ عرب ادامه داد: متهمان در تحقیقات فنی به ضرب و جرح شهروندان اعتراف کردند و با تشکیل پرونده و دستور مراجع ذیصلاح روانه زندان شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان دامغان خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش روانی شهروندان از هر حیث برای پلیس ارزشمند است و مدافعان امنیت به هیچ وجه اجازه جولان به گردنکشان و ارازل و اوباش نخواهد داد.

پایان خبر آژیراک

دستگیری هفت نفر از اراذل و اوباش دامغان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری هفت نفر از اراذل و اوباش دامغان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری هفت نفر از اراذل و اوباش دامغان"، کلیک کنید.