دوره های تخصصی «خبرنویسی» در تقویت بنیه روابط عمومی ها موثر است

دوره های تخصصی «خبرنویسی» در تقویت بنیه روابط عمومی ها موثر است

مدیر روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان عنوان کرد: برگزاری این دوره ها می تواند در تقویت بنیه روابط عمومی ها و دانشگاه آزاد اسلامی گیلان موثر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، دوره کارگاه تخصصی «اصول خبرنویسی» با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی واحد های دانشگاهی و به همت اداره توانمندسازی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در سالن شهید سلیمانی واحد رشت برگزار شد.

مدیر روابط عمومی و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این نشست مطرح کرد: داشتن ارتباطات را می توان یکی از اصلی ترین نیاز های بشریت بعد از نیاز های حیاتی اش دانست و بخشی از این ارتباطات مهم که در دنیای مدرن امروز تجربه می کنیم، در محیط کار است و برای ایجاد روحیه همکاری و پیشبرد اهداف یک سازمان، به یک جایگاه شغلی نیاز است که به طور مستقیم با ارتباطات انسانی هماهنگ باشد و این جایگاه مهم همان «روابط عمومی» است.

مجید مشک بید حقیقی افزود: یک روابط عمومی خوب باید تصویر درست و امیدآفرین از محل کار خود به نمایش بگذارد و در این بین روابط عمومی به عنوان بازوان پرتوان در کنار مدیران سازمان هستند و باید بتواند به عنوان یک مشاور خوب در کنار مدیریت سازمان ارایه طریق کند.

وی افزود: همکاران روابط عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی باید با تولید محتوای مناسب و شناساندن هرچه بیشتر خدمات دانشگاه آزاد اسلامی به جامعه کوشا باشند و با شفاف سازی و ارایه اخبار درست موجب برداشتن موانع بین مدیران و خانواده ها شوند، چراکه دانشگاه آزاد یک دانشگاه مردم نهاد است و خانواده ها باید با اعتماد به مسیولان و سپردن امانت های خود به دانشگاه، شاهد پیشرفت روزافزون فرزندان خود باشند و این مهم محقق نخواهد شد مگر با انجام کار حرفه ای و ارایه اخبار درست و به روز از پیشرفت های علمی، فرهنگی و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی که موجب اعتماد خانواده ها شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تاکید کرد: برگزاری این دوره ها می تواند در تقویت بنیه روابط عمومی ها و دانشگاه آزاد اسلامی گیلان موثر باشد و باید با تداوم برگزاری این دوره های مرتبط در ارتقای جایگاه روابط عمومی کوشید.

دوره های تخصصی «خبرنویسی» در تقویت بنیه روابط عمومی ها موثر است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دوره های تخصصی «خبرنویسی» در تقویت بنیه روابط عمومی ها موثر است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دوره های تخصصی «خبرنویسی» در تقویت بنیه روابط عمومی ها موثر است"، کلیک کنید.