رکورد تاریخی قیمت ها در بازار سکه/ قیمت سکه ترمز برید

رکورد تاریخی قیمت ها در بازار سکه/ قیمت سکه ترمز برید

به گزارش خبرگزاری آژیراک، آخرین روند قیمت ها در بازار سکه، از افزایش حدود 390 هزار تومانی قیمت سکه امامی حکایت دارد. بر همین اساس، هر قطعه سکه امامی به قیمت 38 میلیون و 82 هزار تومان رسید.

در همین حال، هر قطعه سکه بهار آزادی افزایش 195 هزار تومانی، نیم سکه 500 هزار تومانی، ربع سکه 200 هزار تومانی و سکه گرمی 90 هزار تومانی را تجربه کرد. در حال حاضر هر قطعه سکه بهار آزادی در بازار 35 میلیون و 690 هزار تومان، نیم سکه 23 میلیون تومان، ربع سکه 14 میلیون تومان و سکه گرمی 6 میلیون و 800 هزار تومان قیمت دارد.

آن طور که گزارش ها نشان می دهد، حباب سکه به 6 میلیون و 351 هزار تومان رسیده است که البته کاهش 847 هزار تومانی را طی 24 ساعت گذشته نشان می دهد. حباب سکه بهار آزادی نیز 971 هزار تومان افزایش پیدا کرده و به 5 میلیون و 950 هزار تومان رسیده است.

محمدکشتی آرای، رییس سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره روند بازار سکه و طلا می گوید: قیمت جهانی طلا تغییری نکرده، اما قیمت ارز و حباب افزایش پیدا کرده است. در نتیجه قیمت ها افزایش پیدا کرده و برای اولین بار سکه به رقم 38 میلیون تومان رسید که سابقه نداشته است.

وی درباره وضعیت بازار نیز عنوان می کند: بازار روال عادی دارد، دادوستدها انجام می شود. هم تقاضا و هم عرضه وجود دارد و قیمت های عنوان شده با توجه به دادوستدهای انجام شده صورت می گیرد.

کشتی آرای در پیش بینی از آینده قیمت طلا گفت: تغییرات عمده برای اونس جهانی پیش بینی نمی شود و به نظر می رسد در محدوده کنونی باقی بماند. در حال حاضر با توجه به تقاضا و نرخ ارز احتمال تغییرات قیمت در بازار داخلی وجود دارد.

223225

رکورد تاریخی قیمت ها در بازار سکه/ قیمت سکه ترمز برید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رکورد تاریخی قیمت ها در بازار سکه/ قیمت سکه ترمز برید" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رکورد تاریخی قیمت ها در بازار سکه/ قیمت سکه ترمز برید"، کلیک کنید.