رییس جمهور از سامانه «ایثار من» رونمایی کرد

در جریان نظارت ستادی؛

رییس جمهور از سامانه «ایثار من» رونمایی کرد

در جریان حضور رییس جمهور در جلسه نظارت ستادی در بنیاد شهید و امور ایثارگران، «سامانه رصد و پایش برنامه عملیاتی» این سازمان رونمایی و سامانه «میز خدمات الکترونیک» معرفی شد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور صبح امروز -شنبه 19 اسفند 1402- در جریان نوزدهمین جلسه نظارت ستادی در بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور یافت.

در این جلسه سامانه «رصد و پایش برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران» رونمایی شد. این برنامه عملیاتی در واقع ایجاد یک زنجیره قابل از پیوند اسناد بالادستی، اهداف و سیاست های کلان، سند تحول دولت مردمی و نظایر آن و تبدیل آنها به برنامه عملیاتی به صورت عینی برای تمام رده های سازمانی است.

بر اساس توضیحات ارایه شده پایش این برنامه مهمتر و حساس تر از تدوین آن و در سه مرحله خوداظهاری، ارزیابی انطباقی و پایش میدانی صورت می گیرد. مهمترین موضوع پایش، وصل کردن و متصل نمودن تخصیص اعتبارات به میزان تحقق برنامه در زمان تعیین شده خود است.

موضوع بعدی استفاده از نتایج اجرا و پایش برنامه در ارزشیابی مدیران بنیاد است به نحوی که 40 درصد نمره ارزیابی ایشان از برنامه علمیاتی استخراج می شود. این برنامه از مهمترین نظامات تشویق و تنبیه و وصل کردن پرداخت های غیرمستمر مدیران به نتایج پایش و میزان تحقق آن است.

در این جلسه همچنین سامانه میز خدمات الکترونیک بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی تحت عنوان سامانه «ایثار من» معرفی و شکل فعالیت آن تشریح شد.

این سامانه که بر بستر فضای مجازی راه اندازی شده حدود 150 خدمت ارایه می کند و ایثارگران خواهان خدمات می توانند کاملا به شکل برخط و بدون نیاز به مراجعه حضوری درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

تمام ایثارگران کشور بر روی این سامانه دارای پرونده الکترونیک هستند و می توانند اطلاعات و آخرین وضعیت ایثارگری خود را بر روی آن مشاهده کنند.

رییس جمهور از سامانه «ایثار من» رونمایی کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس جمهور از سامانه «ایثار من» رونمایی کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس جمهور از سامانه «ایثار من» رونمایی کرد"، کلیک کنید.