زلزله روز سال نو در ژاپن؛ بیش از 10 هزار نفر هنوز در پناهگاه ها هستند

زلزله روز سال نو در ژاپن؛ بیش از 10 هزار نفر هنوز در پناهگاه ها هستند

هشت هفته پس از وقوع زلزله قدرتمند روز سال نو در شبه جزیره «نوتو» در مرکز ژاپن، بیش از 10 هزار نفر همچنان در پناهگاه ها به سر می برند.

به گزارش آژیراک، مسیولان محلی می گویند تا پنج شنبه گذشته تعداد خانه هایی که در استان «ایشیکاوا» در اثر زلزله آسیب دیده اند به بیش از 75 هزار واحد افزایش یافت.

تلاش برای آواربرداری، بازسازی منابع آب و ساخت مسکن موقت در این استان زلزله زده ادامه دارد اما حدود 21 هزار و 880 خانه و کسب و کار، عمدتا در منطقه نوتو هنوز بدون آب هستند.

یک چالش بزرگ این است که چگونه می توان به حمایت از زلزله زدگان ادامه داد.

برخی از پناهگاه ها حمایت کمتری دریافت می کنند. پناهگاهی در شهر واجیما هر روز برای 140 پناهجو وعده های غذایی آماده می کند.

به گزارش ان اچ کی، این پناهگاه به حمایت رستوران ها و سازمان ها در ایشیکاوا و سایر مناطق متکی بوده است. با این حال گفته شده که این پناهگاه به تدریج پیشنهاد کمک کمتری دریافت کرده و زلزله زدگان مجبورند فشار بیشتری را به تنهایی تحمل کنند.

پایان خبر آژیراک

زلزله روز سال نو در ژاپن؛ بیش از 10 هزار نفر هنوز در پناهگاه ها هستند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زلزله روز سال نو در ژاپن؛ بیش از 10 هزار نفر هنوز در پناهگاه ها هستند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زلزله روز سال نو در ژاپن؛ بیش از 10 هزار نفر هنوز در پناهگاه ها هستند"، کلیک کنید.