زمستان بالاخره از راه رسید؛ بارش برف و باران در کل کشور

زمستان بالاخره از راه رسید؛ بارش برف و باران در کل کشور

سازمان هواشناسی اعلام کرد که طی 3 روز آینده تمامی 31 استان ایران حداقل یک بار بارش برف یا باران را تجربه خواهند کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، طبق اعلام سازمان هواشناسی پنجشنبه در استان های کردستان، همدان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، نیمه شمالی خوزستان، نیمه جنوبی استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و غرب اصفهان پدیده غالب بارش رگباری باران، بارش برف و وزش شدید باد خواهد بود.

این شرایط ادامه خواهد داشت و روز جمعه در استان های گیلان، مازندران، کردستان، زنجان، کرمانشاه، قزوین، همدان، مرکزی، ایلام، لرستان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، جنوب استان های اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، شمال فارس، نیمه غربی اصفهان و شمال بوشهر نیز شاهد وزش شدید باد و بارش برف و باران خواهیم بود.

همچنین با اعلام هواشناسی امروز در تهران، کرج و اصفهان تداوم انباشت آلاینده های جوی کاهش می یابد.

زمستان بالاخره از راه رسید؛ بارش برف و باران در کل کشور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زمستان بالاخره از راه رسید؛ بارش برف و باران در کل کشور" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زمستان بالاخره از راه رسید؛ بارش برف و باران در کل کشور"، کلیک کنید.