سفر غیرمنتظره زلنسکی به عربستان

به گزارش آژیراک، «ولودیمیر زلنسکی» رییس جمهور اوکراین با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود از سفر به عربستان سعودی خبر داد و نوشت: برای ادامه گفت وگوی منظم با «محمد بن سلمان» ولی عهد عربستان سعودی وارد عربستان سعود شدم.

او در این پیام نوشت: «سال گذشته (میلادی) در جده نشستی در سطح مشاوران داشتیم که از منظر اجرایی مفید بود. حال به برگزاری اولین نشست صلح نزدیک شده ایم و روی تداوم حمایت فعال از سوی عربستان سعودی حساب می کنیم».

سفر غیرمنتظره زلنسکی به عربستان

به گزارش آژیراک، رییس جمهور اوکراین همچنین با اشاره به تلاش های پیشین عربستان برای تسهیل فرایند تبادل اسرا میان روسیه و اوکراین، در این پیام تلگرامی نوشت: «مسیله دوم این سفر بازگشت اسرا و افراد دیپورت شده است… مطمین هستم که این دیدار پرثمر خواهد بود».

او همچنین اعلام کرد که در این سفر به رایزنی درباره همکاری های اقتصادی و مشارکت عربستان در بازسازی اوکراین خواهد پرداخت.

310310

سفر غیرمنتظره زلنسکی به عربستان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سفر غیرمنتظره زلنسکی به عربستان" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سفر غیرمنتظره زلنسکی به عربستان"، کلیک کنید.