سیل و رانش زمین در غرب اندونزی با 20 کشته و مفقود

سیل و رانش زمین در غرب اندونزی با 20 کشته و مفقود

مقامات اندونزی اعلام کردند که سیل و رانش زمین در استان «سوماترای غربی» در این کشور حداقل 10 کشته و 10 مفقود برجای گذاشته است.

به گزارش آژیراک، بارندگی های شدید منجر به جاری شدن سیلاب و وقوع رانش زمین شده است و امدادگران در تلاش برای پیدا کردن مفقودان و تخلیه افراد از مناطق آسیب دیده هستند.

مقامات اندونزی اعلام کردند که دسترسی به چند منطقه قطع شده و عبور و مرور را با مشکل مواجه کرده است. همچنین از قایق برای رسیدن به برخی مناطق استفاده می شود.

گفته می شود که هزاران خانه دچار آبگرفتگی شده و حداقل هشت پل نیز شکسته است.

سیل و رانش زمین به دلیل باران های سیل آسا رخ داده است که از روز پنجشنبه این منطقه را تحت تاثیر قرار داده و برق مردم محلی را قطع کرده است.

به گزارش شینهوا، بلایایی مانند سیل و رانش زمین اغلب در فصل بارانی در اندونزی رخ می دهد.

پایان خبر آژیراک

سیل و رانش زمین در غرب اندونزی با 20 کشته و مفقود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیل و رانش زمین در غرب اندونزی با 20 کشته و مفقود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیل و رانش زمین در غرب اندونزی با 20 کشته و مفقود"، کلیک کنید.