شناسایی کارگاه تولید مواد محترقه غیرمجاز در شرق تهران

شناسایی کارگاه تولید مواد محترقه غیرمجاز در شرق تهران

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از پلمب کارگاه تولید موادمحترقه و کشف بیش از 23 هزار موادمحترقه در شرق تهران خبر داد.

به گزارش آژیراک، سرهنگ  سعید راستی در تشریح جزییات این خبر گفت: درپی کسب خبری مبنی بر تولید مواد محترقه غیرمجاز توسط مالک کارگاهی در منطقه خاک سفید تهران، پیگیری موضوع در دستورکار ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ قرار گرفت و آنان پس از انجام تحقیقات جامع میدانی هویت  مالک کارگاه را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: همچنین در جریان تحقیقات انجام شده، مشخص شد که مالک کارگاه بدون اخذ مجوزهای قانونی به تولید مواد محترقه غیرمجاز در این محل پرداخته و قصد دارد این تا مواد را توزیع کند. 

راستی ا بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و مجوز عملیات دریافت شد، گفت: با دستور قضایی تیمی از ماموران به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند  در یک عملیات پلیسی مالک کارگاه را دستگیر و تعدادی فراوانی مواد محترقه و تجهیزات کارگاهی را از مخفیگاه وی کشف و ضبط کنند.

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: در این عملیات 23 هزار و 243 عدد مواد محترقه کپسولی و یک دستگاه مخصوص تولید و ساخت مواد منفجره ،200 متر فیتیله آتش زنه و همچنین 21 کیلوگرم مواد پیش ساز بسته انفجاری کشف و کارگاه مذکور پلمب شد. متهم دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

پایان خبر آژیراک

شناسایی کارگاه تولید مواد محترقه غیرمجاز در شرق تهران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شناسایی کارگاه تولید مواد محترقه غیرمجاز در شرق تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شناسایی کارگاه تولید مواد محترقه غیرمجاز در شرق تهران"، کلیک کنید.