صدور نخستین موافقت اصولی ایجاد مجتمع گردشگری در دامغان

صدور نخستین موافقت اصولی ایجاد مجتمع گردشگری در دامغان

به گزارش خبرگزاری آژیراک استان سمنان، مجتبی اکبرپور روز یکشنبه 27 اسفندماه 1402 اعلام این خبر گفت: میزان سرمایه گذاری برای احداث این مجتمع گردشگری بیش از 54 میلیارد و 470 میلیون تومان برآورد شده است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان افزود: این واحد گردشگری، در مساحتی بالغ بر 2655 مترمربع با زیربنای 12221 مترمربع احداث می شود.

مجتبی اکبرپور گفت: با راه اندازی این مجتمع گردشگری، 18 فرصت شغلی در شهر دامغان ایجاد می شود.

او افزود: مجتمع های گردشگری یکی از تاسیسات گردشگری ای است که ضمن توسعه گردشگری شهر دامغان، با جذب گردشگر و افزایش مدت ماندگاری مسافران در دامغان، اشتغال زایی و ایجاد رونق اقتصادی منطقه را به همراه دارد.

46

صدور نخستین موافقت اصولی ایجاد مجتمع گردشگری در دامغان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدور نخستین موافقت اصولی ایجاد مجتمع گردشگری در دامغان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدور نخستین موافقت اصولی ایجاد مجتمع گردشگری در دامغان"، کلیک کنید.