ظرفیت رسانه ای بالایی در لرستان وجود دارد

ظرفیت رسانه ای بالایی در لرستان وجود دارد

وی با تقدیر و تشکر ویژه از اعضای انجمن فعالان رسانه ای لرستان به جهت برگزاری یادواره شهدای لرستان افزود: طی دو سال گذشته با تلاش و همکاری مجموعه همکاران در بنیاد شهید همواره یادواره های متفاوتی در سطح استانی و ملی برگزار کردیم اما جای شهدای رسانه لرستان در این یادواره ها خالی بود که خوشحالم انجمن صنفی فعالان رسانه آن را مصوب و بدنبال برگزاری آن هستند .

هاشمی ادامه داد : هدف ما فعال کردن رسانه ها در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت است که در این راستا در خصوص برگزاری یادواره شهدا تمام قد پای کار هستیم و در کنار مجموعه انجمن صنفی و اداره کل ارشاد استان تلاش خواهیم کرد یادواره ای در خور شان شهدای رسانه لرستان برگزار نماییم .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه معرفی شهدای رسانه تاکنون انجام نشده است اظهار کرد : این یادواره ضمن اینکه مراسمی جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا میباشد بلکه در معرفی شهدای رسانه استان در سطح ملی وخارج کشور نیز بسیار موثر واقع خواهد شد .

حجت الاسلام والمسلمین دکتر هبت اله هاشمی در پایان گفت : شهدای رسانه الگوی رسانه های ما هستند بنابراین یادواره شهدای رسانه استان با تشکیل کمیته های مختلف و برنامه ریزی شبانه روزی سه جانبه توسط انجمن صنفی فعالان رسانه ای ، بنیاد شهید استان و اداره کل ارشاد لرستان اوایل سال آینده برگزار خواهد شد .

46

ظرفیت رسانه ای بالایی در لرستان وجود دارد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ظرفیت رسانه ای بالایی در لرستان وجود دارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ظرفیت رسانه ای بالایی در لرستان وجود دارد"، کلیک کنید.