غرس 200 اصله نهال توسط پادیاران جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات در پارک پردیسان

غرس 200 اصله نهال توسط پادیاران جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات در پارک پردیسانعکس دریافتی از جمعیت مبارزه با دخانیات.

با مشارکت دانش آموزان پایه هفتم یکی از دبیرستان های منطقه 9 تهران و در مراسم درختکاری امروز که به همت جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات و سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، 200 اصله نهال در پارک پردیسان غرس شد.

به گزارش آژیراک و بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت مبارزه با دخانیات، روز چهارشنبه 16 آذر ماه سال جاری همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، تعدادی از دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان سلمان فارسی منطقه 9 به همراه تعدادی از مسیولین سازمان حفاظت محیط زیست و جمعیت مبارزه با دخانیات ایران و شهرداری منطقه 9، 200 اصله نهال داغداغان غرس کردند.

دانش آموزان با حضور در این اردوی یک روزه، علاوه بر کاشت نهال در پارک پردیسان، به فراگیری نکات آموزشی در مورد کاشت و نگهداری از درخت، نگهداری از گونه های گیاهی مختلف و … پرداختند.

غرس 200 اصله نهال توسط پادیاران جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات در پارک پردیسان

پایان خبر آژیراک

غرس 200 اصله نهال توسط پادیاران جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات در پارک پردیسان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "غرس 200 اصله نهال توسط پادیاران جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات در پارک پردیسان" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "غرس 200 اصله نهال توسط پادیاران جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات در پارک پردیسان"، کلیک کنید.