ماندگاری زایران نوروزی امسال بیشتر از سال های قبل است

ماندگاری زایران نوروزی امسال بیشتر از سال های قبل است

به گزارش آژیراک از خراسان، محسن داوری، فرماندار شهرستان مشهد در حاشیه مراسم «میثاق خادمان اسکان نوروزی فرهنگیان مشهد» با بیان اینکه 590 هزار شب اقامت در سه حوزه اقامتگاه های رسمی، موقت و اضطراری برای زایران نوروزی مشهد پیش بینی شده، اظهارکرد: در این راستا قرارگاه خدمات زایران مشهد با شماره تلفن 05137045 به صورت شبانه روزی فعال و آماده راهنمایی و پاسخگویی به زایران نوروزی مشهد است.

داوری گفت: طبق تمهیدات اندیشیده شده، ظرفیت های اقامتی متمرکز است و اقامتگاه های مورد نیاز زایران، با توجه به درخواست آن ها تامین خواهد شد.

فرماندار شهرستان مشهد با بیان اینکه اقامتگاه های رسمی شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، زایرسراها و مهمانپذیرها می شود، افزود: مدارس، مساجد و کمپ های شهرداری، اقامتگاه های موقت را تامین می کنند و سالن های ورزشی نیز به منظور اقامت اضطراری زایران در نظر گرفته شده است.

داوری تاکید کرد: برای میزبانی از زایران نوروزی، آمادگی کامل داریم و با توجه به همزمان بودن تعطیلات نوروز با ماه مبارک رمضان، میزان ماندگاری زایران نیز بیشتر خواهد بود و این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.

46

ماندگاری زایران نوروزی امسال بیشتر از سال های قبل است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ماندگاری زایران نوروزی امسال بیشتر از سال های قبل است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ماندگاری زایران نوروزی امسال بیشتر از سال های قبل است"، کلیک کنید.