مانور «جنگ شهری» آمریکا و کره جنوبی در مرز کره شمالی

مانور «جنگ شهری» آمریکا و کره جنوبی در مرز کره شمالی

به گزارش آژیراک، ارتش کره جنوبی اعلام کرد این کشور به همراه ایالات متحده در هفته جاری در یک زمین آموزشی در شهر «پاجو» که هم مرز با کره شمالی است، رزمایش های مشترک در زمینه جنگ شهری برای تقویت آمادگی نظامی در برابر تهدیدات در مناطق شهری و تاسیسات زیرزمینی برگزار کردند.

بنا بر گزارش خبرگزاری یونهاپ، این رزمایش پنج روزه از روز دوشنبه در یک زمین آموزشی عملیات شهری در پاجو در 37 کیلومتری شمال غربی سیول آغاز شد.

به گزارش آژیراک، ارتش سیول همچنین اعلام کرد که حدود 400 سرباز از کره جنوبی و آمریکا با استفاده از تجهیزات نظامی مانند تانک، بالگرد و هواپیماهای بدون سرنشین در این رزمایش شرکت کردند.

در گزارش ارتش کره جنوبی آمده است که این رزمایش بر عملیات «حمله و دفاع» در سناریوی حمله غافلگیرانه در مناطق شهری و تاسیسات زیرزمینی متمرکز بوده و به دلیل جنگ غزه و ادامه درگیری میان رژیم صهیونیستی و جنبش فلسطینی حماس، توجهات به چنین میدان های نبردی جلب شده است.

310310

مانور «جنگ شهری» آمریکا و کره جنوبی در مرز کره شمالی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مانور «جنگ شهری» آمریکا و کره جنوبی در مرز کره شمالی" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مانور «جنگ شهری» آمریکا و کره جنوبی در مرز کره شمالی"، کلیک کنید.