مدیران باید با معلمان ارتباط نزدیک داشته باشند

مدیران باید با معلمان ارتباط نزدیک داشته باشند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تاکید کرد که مدیران باید با معلمان خود ارتباطی نزدیک داشته باشند، چراکه معلمان نقش سازنده ای در مدرسه دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، مدیران و معلمان مدرسه ابتدایی پسرانه سما با رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده دیدار و گفت وگو کردند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در این دیدار گفت: معلم یک هنرمند تمام عیار بوده که کلامش روح نواز، حضورش آرامش بخش و نگاهش لبریز از عشق و مهربانی است و این هنر در دل دانش آموز بذر امید، انگیزه و در مخیله او اندیشیدن را بارور می کند.

آرش زارعیان، رسالت معلمی را یک رسالت سنگین و حساس دانست و تاکید کرد: رفتار، گفتار و کردار معلم، آیینه تمام نمایی است که شخصیت دانش آموز در آن قالب شکل می گیرد و آینده جامعه با آن رقم می خورد.

وی، خطاب به مدیران عنوان کرد: مدیران باید با معلمان خود ارتباطی نزدیک داشته باشند، چراکه معلمان نقش سازنده ای در مدرسه دارند و نباید آنها را تنها به عنوان یک ابزار صرف آموزشی دانست.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده، یکی از هنر های مدیران خوب را توجه به خواسته های معلمان و احترام به نظرات کارشناسی آنان عنوان کرد.

مدیران باید با معلمان ارتباط نزدیک داشته باشند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدیران باید با معلمان ارتباط نزدیک داشته باشند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدیران باید با معلمان ارتباط نزدیک داشته باشند"، کلیک کنید.