مردم به شهدا بدهکارند و در انتخابات شرکت می کنند

مادر شهیدان خالقی پور پس از حضور در انتخابات:

مردم به شهدا بدهکارند و در انتخابات شرکت می کنند

مادر شهیدان خالقی پور گفت: مردم ما شهید دادند و به شهدا بدهکارند. ما خون دادیم که امروز بتوانیم سرنوشتمان را خودمان مشخص کنیم و امیدوارم امروز بهترین افراد برای چهار سال آینده مجلس انتخاب شوند.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، خانواده معظم شهدا همواره یکی از پیشگامان حضور در عرصه های ملی هستند. مادر شهیدان خالقی پور امروز صبح در انتخابات شرکت کرد در سخنانی با اشاره به اهمیت این روز بزرگ گفت: ان شاءالله امروز مردم بهترین افراد را برای کشور انتخاب می کنند

وی افزود: دشمنان ما را خدا از ابلهان آفریده است. آن ها 40 سال است که مدعی می شوند مردم پای صندوق های رای نمی آیند، اما همیشه وقتی این حرف را می زنند مردم بیشتر حضور پیدا کردند.

این مادر شهید عنوان کرد: مردم ما شهید دادند و به شهدا بدهکارند. ما خون دادیم که امروز بتوانیم سرنوشتمان را خودمان مشخص کنیم و امیدوارم امروز بهترین افراد برای چهار سال آینده مجلس انتخاب شوند.

مردم به شهدا بدهکارند و در انتخابات شرکت می کنند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردم به شهدا بدهکارند و در انتخابات شرکت می کنند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردم به شهدا بدهکارند و در انتخابات شرکت می کنند"، کلیک کنید.