نفر 73 رنکینگ جهانی تنیس روی میز مغلوب هدایی شد – خبرگزاری آژیراک | اخبار ایران و جهان

نفر 73 رنکینگ جهانی تنیس روی میز مغلوب هدایی شد - خبرگزاری آژیراک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آژیراک، امیرحسین هدایی در نخستین دیدار خود در رقابت های تنیس روی میز فیدر کرواسی ، در مصاف با«بارایان آفانادور» حریف پورتوریکویی موفق شد به پیروزی ارزشمند 3 بر 2 دست یابد و به دور بعد صعود کند.

پینگ پنگ باز ایران در گیم نخست 11 بر 5 نتیجه را به حریف عنوان دار پورتوریکویی واگذار کرد اما در گیم دوم با حساب 11 بر 3 پیروزمیدان شد.

بازی در گیم سوم با نتیجه 11 بر 6 به سود حریف پورتوریکویی به اتمام رسید اما در گیم چهارم باز هم هدایی موفق شد با حساب 11بر7 برنده میدان شود و همه چیز را در عدد 2 برابر کند.

در گیم سرنوشت ساز پنجم برتری هدایی بر حریف منجر به رقم زدن نتیجه 11 بر 7 به سود ملی پوش کشورمان شد.

هدایی در مرحله یک شانزدهم با «وانگ چون تینگ» دارنده رنکینگ 44 دنیا از هنگ کنگ به رقابت میپردازد.

نفر 73 رنکینگ جهانی تنیس روی میز مغلوب هدایی شد – خبرگزاری آژیراک | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نفر 73 رنکینگ جهانی تنیس روی میز مغلوب هدایی شد – خبرگزاری آژیراک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نفر 73 رنکینگ جهانی تنیس روی میز مغلوب هدایی شد – خبرگزاری آژیراک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.