نمایشگاه بهاره بندرعباس با هدف عرصه کالاهای اساسی افتتاح شد

نمایشگاه بهاره بندرعباس با هدف عرصه کالاهای اساسی افتتاح شد

آژیراک/هرمزگان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: نمایشگاه فروش بهاره با هدف عرضه کالاهای اساسی و موردنیاز مردم در بوستان جنگلی بندرعباس گشایش یافت.

محمد عباسی امروز (دهم اسفندماه)، در جمع خبرنگاران، با اشاره به گشایش نمایشگاه فروش بهاره در بندرعباس، اظهار کرد: در این نمایشگاه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم ارایه می شود.

وی با ذکر این نکته که نمایشگاه بهاره بندرعباس در بوستان جنگلی بندرعباس برپا شده است، عنوان کرد: در این نمایشگاه کالاهای تنظیم بازار نظیر گوشت، مرغ گرم و منجمد، برنج، شکر، کیف و کفش، پوشاک، آجیل و خشکبار و دیگر کالاهای ضروری مردم ارایه می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان، با بیان این نکته که این نمایشگاه تا 17 اسفند از ساعت 16 تا 23 پذیرای عموم مردم است، افزود: کالاها با قیمت مصوب عرضه می شود و تا 20 درصد نیز تخفیف در نظر گرفته شده است.

پایان خبر آژیراک

نمایشگاه بهاره بندرعباس با هدف عرصه کالاهای اساسی افتتاح شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نمایشگاه بهاره بندرعباس با هدف عرصه کالاهای اساسی افتتاح شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نمایشگاه بهاره بندرعباس با هدف عرصه کالاهای اساسی افتتاح شد"، کلیک کنید.