همه چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست

همه چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با بیان اینکه بیش از یک هزار و 500 نفر در آزمون سراسری شرکت می کنند، عنوان کرد: همه چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، نشست هماهنگی برگزاری آزمون سراسری با حضور اعضای هییت رییسه و کارکنان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در این نشست با بیان اینکه روز های 6 و 7 اردیبهشت ماه نوبت اول آزمون سراسری برگزار می شود، اظهار کرد: در این دو روز یک هزار و 500 نفر در آزمون سراسری شرکت خواهند کرد که باید به بهترین شکل این آزمون مهم را برگزار کنیم و همه چیز برای برگزاری آزمون مهیاست.

آرش زارعیان افزود: 70 درصد شرکت کنندگان در آزمون خانم ها هستند که این مسیله مسیولیت بانوان مسیول در برگزاری کنکور را سنگین تر می کند.

معاون علمی و نماینده تام الاختیار برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده هم بیان کرد: بیشترین شرکت کنندگان در رشته علوم تجربی هستند و وظیفه دانشگاه در این امر مهم بررسی فضای برگزاری آزمون و رفع نواقص موجود به دلیل برگزاری هرچه بهتر و منظم تر آزمون سراسری است.

امامی عنوان کرد: با توجه اهمیت کنکور برای داوطلبان و خانواده های آنها عوامل اجرایی دانشگاه داوطلبان این آزمون را فرزندان خود دانسته و تامین آرامش داوطلبین از مهم ترین وظایف دانشگاه است.

وی تاکید کرد: تمامی مقدمات برگزاری آزمون سراسری مهیا شده و انتظار داریم با کمترین نقصی این آزمون سرنوشت ساز را برگزار کنیم، در آزمون امسال نهاد های مختلف همچون نیروی انتظامی، فرمانداری ویژه، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری و دیگر ادارات خدمت رسان شهرستان آباده دانشگاه آزاد اسلامی را یاری می کنند.

همه چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همه چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همه چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست"، کلیک کنید.