وزیر کشور: آب، برق و گاز در همه جای استان مشهد مقدس وصل است/ بارش های مشهد در 50 سال اخیر بی سابقه بوده

پس از بازدید میدانی صورت گرفت؛

وزیر کشور: آب، برق و گاز در همه جای استان مشهد مقدس وصل است بارش های مشهد در 50 سال اخیر بی سابقه بوده

احمد وحیدی در جلسه با مسیولان شهر مشهد مقدس گفت: آب و برق گاز در همه جای استان وصل است. هشدارهای لازم، بازدیدهای میدانی و توقف حرکت در جاهایی که احساس خطر دارد توسط پلیس راهور تا روز شنبه اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آژیراک، احمد وحیدی، وزیر کشور که برای بررسی وضعیت مشهد مقدس که خیابان های این شهر بر اثر بارندگی حدود 40 میلیمتری دچار آب گرفتگی و در بعضی نقاط سیل شده بود وارد این شهر شده بود در جلسه با مسیولان استانی اظهار کرد: آب و برق گاز در همه جای استان وصل است. هشدار های لازم، بازدید های میدانی و توقف حرکت در جا هایی که احساس خطر دارد توسط پلیس راهور تا روز شنبه اتفاق خواهد افتاد.

وحیدی ادامه داد: حجم بارش باران در عرض نیم ساعت گفته می شود 38 میلیمتر بوده در یک دوره 50 ساله کم سابقه بوده است. با وجود همه اینها غیر از تلفاتی و جانباختگانی که داده ایم باید چاره جویی کرد.

وزیر کشور تاکید کرد: 3 نفری که در خانه بودند (2 کودک و یک پیر زن)، چون تنها بودند و کسی را نداشتند به موقع خبردار کند و منزل آنها نیز در محل ناپایدار بود که با هماهنگی استاندار باید این مکان های ناپایدار در استان هرچه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

وزیر کشور: آب، برق و گاز در همه جای استان مشهد مقدس وصل است/ بارش های مشهد در 50 سال اخیر بی سابقه بوده

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر کشور: آب، برق و گاز در همه جای استان مشهد مقدس وصل است/ بارش های مشهد در 50 سال اخیر بی سابقه بوده" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر کشور: آب، برق و گاز در همه جای استان مشهد مقدس وصل است/ بارش های مشهد در 50 سال اخیر بی سابقه بوده"، کلیک کنید.