وضعیت قرمز آلودگی هوای اهواز در آغاز بهار

وضعیت قرمز آلودگی هوای اهواز در آغاز بهار

آفتاب نیوز :

با اینکه روز گذشته باران خوبی در نقاط مختلف خوزستان بارید ولی دوباره آلودگی میهمان این استان جنوبی شد.

بر این اساس هوای شهر اهواز در شرایط ناسالم برای همه گروه های سنی و قرمز قرار گرفته است.

با اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه گیری ذرات معلق با اندازه 2.5 میکرون در ایستگاه  استانداری خوزستان 187، در ایستگاه ملی حفاری 193، در ایستگاه 197، در ایستگاه اداره کل محیط زیست 199 و در ایستگاه پست برق شماره 3 اهواز 153 میکروگرم بر مترمکعب بود.

 بنابراین هوای شهر اهواز در نخستین روز از تعطیلات نوروزی و فصل بهار در وضعیت ناسالم برای همه گروه های سنی و قرمز قرار دارد.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم بندی می شود. بر اساس این تقسیم بندی از عدد صفر تا 50 هوا پاک (سبز)، از 51 تا 100 هوا قابل قبول (زرد)، از 101 تا 150 هوا ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی)، از 151 تا 200 هوا ناسالم برای همه گروه ها (قرمز)، از 201 تا 300 هوا بسیار ناسالم (بنفش) و از 301 تا 500 شرایط کیفی هوا خطرناک (قهوه ای) است.

وضعیت قرمز آلودگی هوای اهواز در آغاز بهار

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وضعیت قرمز آلودگی هوای اهواز در آغاز بهار" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وضعیت قرمز آلودگی هوای اهواز در آغاز بهار"، کلیک کنید.