پایش سلامت بیش از 24 هزار نفر در راهپیمایی 22 بهمن امسال از سوی هلال احمر

پایش سلامت بیش از 24 هزار نفر در راهپیمایی 22 بهمن امسال از سوی هلال احمر

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ارایه خدمات پایش سلامت به بیش از 24 هزار نفر در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور خبر داد و گفت که با تلاش امدادگران، بیش از 1000 نفر نیز خدمات درمانی را به شکل سرپایی دریافت کردند.

به گزارش آژیراک، بابک محمودی در تشریح خدمات ارایه شده به راهپیمایان 22 بهمن در سراسر کشور گفت: از صبح امروز تا پایان مراسم در مجموع، 25 هزار و 292 نفر به مراکز و پایگاه های جمعیت هلال احمر در سراسر کشور مراجعه کردند. 

وی با اشاره به اینکه امدادگران این جمعیت تا پایان عملیات پوشش امدادی به یک هزار و 24 نفر خدمات درمان سرپایی ارایه کردند، افزود: با تلاش تیم های عملیاتی، 27 نفر از راهپیمایان که به خدمات درمان تکمیلی نیاز داشتند به مراکز درمانی اعزام شدند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر همچنین از ارایه خدمات پایش سلامت به 24 هزار و 241 نفر در مراسم امروز خبر داد.

به گفته محمودی، امروز یک هزار و 543 تیم شامل هشت هزار و 992 نیروی عملیاتی به همراه 965 خودروی امدادی در مسیرهای منتهی به راهپیمایی حضور داشته و خدمات رسانی کردند. همچنین 471 مرکز، پایگاه و منطقه عملیاتی هلال احمر برای ارایه خدمات امدادی به راهپیمایان فعال بود.

پایان خبر آژیراک

پایش سلامت بیش از 24 هزار نفر در راهپیمایی 22 بهمن امسال از سوی هلال احمر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پایش سلامت بیش از 24 هزار نفر در راهپیمایی 22 بهمن امسال از سوی هلال احمر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پایش سلامت بیش از 24 هزار نفر در راهپیمایی 22 بهمن امسال از سوی هلال احمر"، کلیک کنید.