پرداخت پاداش مدیریت مصرف به مشترکان تجاری

پرداخت پاداش مدیریت مصرف به مشترکان تجاری

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: طرح پاداش مدیریت مصرف که در دو سال گذشته برای مشترکان خانگی اجرایی شده بود، امسال علاوه بر بخش خانگی برای بخش تجاری نیز اعمال می شود.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آژیراک به نقل از شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر)، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به برنامه ریزی گسترده برای عبور از اوج مصرف تابستان 1403 اظهار داشت: 180 برنامه در 6 محور با هدف تامین پایدار برق در تایستان تدوین شده که شامل توسعه نیروگاه های حرارتی و تجدیدپذیر است.

وی افزود: در بخش تجدیدپذیر ها تا سال آینده پنج هزار و 400 مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور اضافه خواهد شد و همچنین ارتقا و توسعه و رفع محدودیت های نیروگاه های موجود نیر در دستور کار قرار دارد.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: همچنین توسعه ظرفیت نیروگاه های حرارتی توسط صنایع بزرگ پیگیری می شود و پیش بینی می کنیم تا اوج بار 1403 از این محل هزار و 700 مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور اضافه شود. علاوه بر این موارد، 77 طرح عملیاتی در بحث احداث خطوط و پست های جدید انتقال نیرو در دستور کار قرار گرفته است. همچنین کار هایی در زمینه پابش و کنترل شبکه سراسری در دست اقدام است.

مدیرعامل توانیر با اشاره به برنامه های این شرکت در حوزه مدیریت مصرف گفت: در این حوزه نیز برنامه هایی در نظر گرفته شده و طرح پاداش مدیریت مصرف برای مشترکان خانگی در دستور کار قرار دارد و امسال در نظر گرفتیم که بخش تجاری را نیز به طرح پاداش مدیریت مصرف اضافه کنیم و برنامه های تشویق محور وزارت نیرو در برنامه ها قرار خواهد گرفت.

پرداخت پاداش مدیریت مصرف به مشترکان تجاری

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرداخت پاداش مدیریت مصرف به مشترکان تجاری" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرداخت پاداش مدیریت مصرف به مشترکان تجاری"، کلیک کنید.