پیش بینی رگبار و خاک و کاهش دما برای خوزستان

پیش بینی رگبار و خاک و کاهش دما برای خوزستان

آژیراک/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی رگبار، گرد و خاک محلی و کاهش دما برای استان خبر داد.

محمد سبزه زاری در گفت وگو با آژیراک، اظهار کرد: در بررسی نقشه های پیش یابی تا اواخر وقت امروز با توجه به عبور سامانه بارشی، انتظار وقوع رگبار و رعد و برق و وزش بادهای متوسط تا نسبتا شدید همراه با تندبادهای لحظه ای در برخی مناطق استان خوزستان به ویژه مناطق شمال، شمال شرق، شرق و ارتفاعات استان وجود دارد.

وی افزود: فردا با توجه به تضعیف سامانه، از شدت ناپایداری ها کاسته شده و بارش ها به صورت رگبارهای پراکنده خواهند بود. در این ایام  ریزش تگرگ نیز دور از انتظار نیست.

سبزه زاری گفت: تا اواخر وقت امروز با توجه به وزش بادها احتمال برخاستن  گرد و خاک های محلی و موقتی در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی وجود دارد.

وی افزود: تا اواسط پنجشنبه شمال خلیج فارس مواج است. از فردا تا روز شنبه وزش باد به صورت متوسط در مناطق جنوبی و مرکزی به صورت متوسط پیش بینی می شود و در این ایام  شاهد کاهش دمای روزانه خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته امیدیه و اهواز با 36.7 و ایذه با   12.6 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و خن کترین نقاط گزارش شده اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین 36.7 و 22.8 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

پایان خبر آژیراک  

پیش بینی رگبار و خاک و کاهش دما برای خوزستان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی رگبار و خاک و کاهش دما برای خوزستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی رگبار و خاک و کاهش دما برای خوزستان"، کلیک کنید.