آغاز به کار ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری

آغاز به کار ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری

آژیراک/چهارمحال و بختیاری فعالیت رسمی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد.

مجتبی نوروزی، رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری 28 خردادماه در این آیین، اظهار کرد: «ناآگاهی، بی اعتمادی و عدم رضایت» از دلایل اصلی برخی برای عدم مشارکت در انتخابات است، در حالی که بخشی از حقوق افراد از طریق حضور در انتخابات تامین می شود.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، افزود: با آگاه سازی مردم و مشاکت حداکثری آن ها می توان کشوری قدرتمند رقم زد.
نوروزی با بیان اینکه برخی تجربیات قبلی و عملکرد برخی مسئولان باعث شده مردم اعتماد لازم را نداشته باشند، ادامه داد: نیاز است اعتماد لازم برای سرمایه اجتماعی ایجاد شود. 
وی تاکید کرد: افزایش مشارکت مردم پشتوانه خوبی برای سیاست های کل نظام و مسائل داخلی و خارجی کشور محسوب می شود. 
نوروزی در پایان به موضوع فلسطین و جبهه مقاومت اشاره و خاطرنشان کرد: مشارکت سیاسی در داخل بر پیروزی جبهه مقاومت تاثیر مستقیم دارد. 
پایان خبر آژیراک

آغاز به کار ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز به کار ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز به کار ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری"، کلیک کنید.