آغاز رقابت های مچ اندازی قهرمانی جهان با درخشش دختر ایرانی – خبرگزاری آژیراک | اخبار ایران و جهان

آغاز رقابت های مچ اندازی قهرمانی جهان با درخشش دختر ایرانی - خبرگزاری آژیراک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آژیراک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، روز نخست مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان ۲۰۲۴ در کشور مولداوی با حضور نمایندگان کشورمان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان پیگیری شد.

در رده سنی نوجوانان محدثه تبریک موفق شد به مدال برنز دسته ۶۰ کیلوگرم در بخش دست چپ دست پیدا کند و چراغ اول را برای کاروان ایران روشن کند.

همچنین ابوالفضل پرکم در رده سنی جوانان در یک قدمی سکو متوقف شد و به مقام چهارمی رسید. کارینا کرمی و مائده کریمی هم دو نماینده دیگر ایران در مسابقات امروز بودند.

مسابقات رده‌های سنی نوجوانان و جوانان فردا در بخش دست راست پیگیری می‌شود و سپس نوبت به پیشکسوتان و بزرگسالان خواهد رسید.

گفتنی است مراسم افتتاحیه مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان نیز امروز با حضور نمایندگان ایران برگزار شد.

آغاز رقابت های مچ اندازی قهرمانی جهان با درخشش دختر ایرانی – خبرگزاری آژیراک | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز رقابت های مچ اندازی قهرمانی جهان با درخشش دختر ایرانی – خبرگزاری آژیراک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز رقابت های مچ اندازی قهرمانی جهان با درخشش دختر ایرانی – خبرگزاری آژیراک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.