آمادگی کامل استان سمنان برای برپایی انتخاباتی باشکوه و حماسی

آمادگی کامل استان سمنان برای برپایی انتخاباتی باشکوه و حماسی

آژیراک/سمنان استاندار سمنان گفت: با اقدامات صورت گرفته توسط ستاد انتخابات استان، آمادگی لازم به منظور برگزاری هرچه بهتر، سالم و پرشورتر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری در استان وجود دارد.

سیدمحمد رضا هاشمی، استاندار سمنان شامگاه ۶ تیرماه در جلسه ستاد انتخابات استان در محل سالن جلسات غدیر استانداری از آمادگی کامل استان سمنان برای برپایی انتخاباتی باشکوه و حماسی خبر داد و اظهار کرد: همه تمهیدات لازم برای تمامی موارد و مباحث مورد نیاز شعب اخذ رأی در سطح استان اندیشیده شده است.

وی تاکید کرد: نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رأی در استان توجه داشته باشند تا شروع به موقع فرآیند رأی گیری در شعب به صورت ویژه در دستور کار قرار داشته باشد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: مردم استان در دوره گذشته انتخابات، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، با حضور پرشور و مشارکت حداکثری خود افتخار آفرینی نمودند.

وی تصریح کرد: سلامت، امنیت و رعایت اصل بی طرفی به صورت ویژه مورد تاکید اعضای ستاد انتخابات استان، فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات شهرستان ها قرار دارد.

استاندار سمنان گفت: ان‌شاءالله در روز جمعه، ۸ تیر ماه سال جاری با حضور پرشور مردم، برگ زرین دیگری بر افتخارات این دیار اضافه خواهد شد.

این مقام ارشد استانی همچنین در جلسه شورای اطلاع رسانی استان از موثرین و فعالان رسانه‌ای خواست: دعوت مردم به حضور در انتخابات تا لحظه آخر برگزاری انتخابات صورت پذیرد

استاندار سمنان گفت: لازم است تا لحظه آخر و قبل از برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مردم به حضور در پای صندوق های رای دعوت شوند.

وی گفت: تمام‌ مجریان برگزاری انتخابات در استان سمنان در آمادگی کامل جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات در سلامت و امنیت کامل می باشند.

هاشمی افزود: با توجه به تاکید مقام‌ معظم رهبری مبنی بر حضور پرشور مردم، لازم است دستگاه ها، گروه ها و سازمان های مختلف جامعه هدف خود را به حضور در پای صندوق های رای تا لحظه آخر دعوت نمایند.

استاندار سمنان در ادامه ضمن بیان اینکه ضرورت دارد تا برای حضور حداکثری مردم در انتخابات باز نشر تولید محتواها بیش از گذشته در دستور کار باشد، گفت: یکی از وظایف اصلی اعضای شورای اطلاع رسانی حضور میدانی در شعب اخذ رای است.

هاشمی همچنین تصریح کرد: در حوزه پشتیبانی، زیر ساختی و سخت افزاری هیچ گونه دغدغه ای وجود ندارد و همه امور آماده برگزاری انتخابات پرشور است.

استاندار سمنان در پایان گفت: مشارکت پرشور مردم در پای صندوق های رای هدف همه برگزار کنندگان انتخابات می باشد که لازم است مردم متدین استان بار دیگر با حضور خود وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران به اثبات برسانند

پایان خبر آژیراک

آمادگی کامل استان سمنان برای برپایی انتخاباتی باشکوه و حماسی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمادگی کامل استان سمنان برای برپایی انتخاباتی باشکوه و حماسی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمادگی کامل استان سمنان برای برپایی انتخاباتی باشکوه و حماسی"، کلیک کنید.